środa, 25 stycznia 2012

Człowiek na krawędzi online


tytuł: Człowiek na krawędzi
czas trwania: 1 godz. 42 min.
gatunek: Thriller
premiera: 27 stycznia 2012 (Polska) 26 stycznia 2012 (Świat)
reżyseria: Asger Leth
scenariusz: Pablo F. Fenjves, Chris Gorak

Film Człowiek na krawędzi zapowiada się na jedną z ciekawszych produkcji. Widziałem zwiastun w kinie i muszę przyznać, że wycieczka do kina na premierę jest bardzo kusząca. Czym Man on a ledge online tak bardzo mnie zachwycił? Przede wszystkim nietypową scenografią. Podajcie mi przykłady filmów, których akcja rozgrywa się na 22 piętrze. Kilka może i by się znalazło, ale zakładam, że żaden z nich nie miał takiej akcji. O czym rzecz opowiada? Nick Cassidy to były policjant, który konsekwencją błędu w swoim zawodzie zostaje usunięty. Mijają lata, ale mężczyzna w dalszym ciągu nie potrafi zapomnieć o niesprawiedliwym wyroku. Podsumowanie dotychczasowego życia? Samobójstwo. Między innymi z tej przyczyny staje on na gzymsie jednego z wielkomiejskich wieżowców. Między innymi, ponieważ nie wiadomo do końca czy ten moty jest właściwy. W momencie, gdy Nick rozpoczyna swoje samobójcze perlludium, po przeciwnej stronie ulicy grupka zamaskowanych mężczyzn z bronią włamuje się do banku. Kto i kim tak naprawdę jest w tej układance i do czego to wszystko może doprowadzić? Odpowiedzi szukajcie już w ten weekend w kinach. Sama z chęcią ją usłyszę.

1 komentarz:

  1. Ja bym na pewno w taki sposób nie kończyła ze sobą bo mam lek wysokości xD Na pewno jego wybyrk miał związek z napadem który był kilka ulic dalej :P Pewnie policjant zszedł na złą drogę xD Trzeba to sprawdzić ^^

    OdpowiedzUsuń